Wiadomości z tagiem Jeansy  RSS
Spódnica - nadaje ton jesiennej garderobie

Dodano: 18.10.2018 11:59 | 1 odsłon | 0 komentarzy


Choć nie ma nic wygodniejszego niż ulubiona para jeansów, tej jesieni spodnie muszą ustąpić miejsca bardziej kobiecym fasonom. Plisowane, kraciaste, skórzane, o długości mini i te za kolano - w tym sezonie to spódnice nadają ton codziennej garderobie.

Źródło: kobieta.interia.pl

TREND NA JESIEŃ/ ZIMĘ 2018/19- DENIM STYLE! Dużo inspiracji na noszenie dżinsowych ubrań!

Dodano: 11.10.2018 2:53 | 1 odsłon | 0 komentarzy

Nasz ukochany trend na noszenie ubrań z dżinsu trwa już kolejny sezon. Total denim styl idealnie wpisuje się w trwające inspiracje modowe. I dobrze bo w spodniach i kurtce z tego materiału wyglądamy bardzo stylowo. Specjalnie dla was wybraliśmy kilka zdjęć, które ukazują jak bosko można się ubrać wkładając na siebie tylko jeansowe ubrania!  ...

Źródło: naobcasach.pl

Kolejna odsłona kampanii Reserved #ICanBoogie: A call for dance

Dodano: 09.10.2018 15:31 | 2 odsłon | 0 komentarzy

Joanna Kulig i Jeanne Damas powracają w drugim rozdziale jesiennej kampanii marki Reserved. Tym razem akcja #ICanBoogie autorstwa Gordona Von Steinera rozgrywa się się w samym centrum Warszawy. Zmienia się światło, klimat i otoczenie, pozostaje natomiast zmysłowy, niewerbalny dialog pomiędzy polską aktorką a francuską influencerką. Bohaterki kampanii, w spontanicznym, surrealistycznym spektaklu  wprowadzają nas w nową porę roku.

Źródło: zwierciadlo.pl

Niezbędnik jesienno-zimowej garderoby, czyli płaszcz Gisèle by Promod

Dodano: 07.10.2018 0:01 | 2 odsłon | 0 komentarzy


Dla mocno modowego efektu zestaw go z jeansami. Żeby uzyskać kobiecą stylizację – z sukienką, a aby wyglądać miejsko – ze szpilkami. Idealnie współgra z dużą torbą np. typu shopper. Płaszcze tak jak my – lubią się zmieniać. Klasyczny, długi, prosty płaszcz to faktycznie niezbędnik na jesienne wieczory! Stylizacja 1 Stylizacja 2 Stylizacja 3 Stylizacja […]

Źródło: obcasy.pl

Trencz - klasyka w nowej, jesiennej odsłonie

Dodano: 03.10.2018 12:03 | 3 odsłon | 0 komentarzy


W tym sezonie trencze zaskakują niecodziennymi materiałami i odważnym wzornictwem. Zamiast klasycznego beżowego prochowca, tej jesieni wybierzmy trencz pokryty kolorową kratą lub uszyty z zamszu, jeansu albo... plastiku.

Źródło: kobieta.interia.pl

Jeansy + Recykling = Edukacja? Tak! Twoje stare spodnie mogą jeszcze czynić dobro!

Dodano: 02.10.2018 15:54 | 4 odsłon | 0 komentarzy

Nadeszła znowu ta pora roku, kiedy porządkujemy nasze szafy, zmieniamy odzież letnią na jesienno-zimową. Możemy się założyć, że przy okazji przeglądania garderoby, znaleźliście co najmniej kilka par jeansów. A wśród nich z całą pewnością przynajmniej jedną, która wylądowała na dnie szafy. 

Źródło: zwierciadlo.pl

Niezbędnik jesienno-zimowej garderoby – płaszcz Gisèle by Promod

Dodano: 28.09.2018 14:32 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Klasyczny, długi, prosty płaszcz jest dostępny aż w 9 wariantach kolorystycznych. Z pewnością pozostanie z Tobą na wiele sezonów. Dzięki temu, że wykonany jest z wełny oraz włoskiej tkaniny Monteco będzie Ci ciepło przez całą zimę. Dla mocno modowego efektu zestaw go z jeansami. Żeby uzyskać kobiecą stylizację - z sukienką, a aby wyglądać miejsko

Źródło: modaija.pl

Jeans for a better world! Druga edycja akcji charytatywnej KOKOworld.

Dodano: 26.09.2018 13:24 | 4 odsłon | 0 komentarzy


Dzięki zeszłorocznej edycji akcji Jeans for a better world! KOKOworld zapewniło 15 dzieciom z domu dziecka fundacji Window of Life w Ugandzie jeden trymestr edukacji szkolnej! Właśnie startuje druga edycja akcji, której celem jest zebranie czesnego dla 20 nastolatek ze szkół średnich na Wyspach Zielonego Przylądka. Jeans for a better world to projekt charytatywny, w

Źródło: modaija.pl

Kolejna odsłona kampanii Reserved #ICanBoogie: A call for dance

Dodano: 24.09.2018 14:31 | 3 odsłon | 0 komentarzy

Joanna Kulig i Jeanne Damas powracają w drugim rozdziale jesiennej kampanii marki Reserved. Tym razem akcja #ICanBoogie autorstwa Gordona Von Steinera rozgrywa się się w samym centrum Warszawy. Zmienia się światło, klimat i otoczenie, pozostaje natomiast zmysłowy, niewerbalny dialog pomiędzy polską aktorką a francuską influencerką. Bohaterki kampanii, w spontanicznym, surrealistycznym spektaklu  wprowadzają nas w nową porę roku.

Źródło: zwierciadlo.pl

Starsze wiadomości »
reklama
Kontakt z nami